Aan al het moois komt een einde!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilse Moonen - WaarBenJij.nu Aan al het moois komt een einde!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilse Moonen - WaarBenJij.nu

Aan al het moois komt een einde!!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

02 December 2011 | Australië, Sydney

Hi allemaal,

Ja helaas aan al het moois gaat dan toch een eind komen.
Heb net gekeken of ik al kon inchecken voor zondag, maar dit kon alleen nog maar voor de vlucht van Sydney naar Kuala Lumpur. De andere vlucht van Kuala Lumpur naar Amsterdam is nog meer dan 48uur ver weg. Ga dus morgenvroeg (zaterdag)een nieuwe poging wagen.
Voor morgen mezelf verwend door een hotelovernachting te boeken. Lekker rustig alles in pakken, beetje aan rommelen. Dat houd in nog een verhuizing deze reis!!

Vandaag dan nog echt de toerist uitgehangen. Ben met de ferry naar Manly geweest. Het uitzicht tijdens het varen over Sydney was erg leuk! Helaas was het te koud om daar op het strand te liggen. Daarom maar een beetje rond gekeken. Leuk maar lang genog om dan toch na 2uurtjes de ferry weer terug te nemen naar Sydney Harbour. Toen een tour door the Oprah House gedaan. En wat kunnen sommige mensen toch dom zijn. Zeggen ze geen foto's maken en wat doen ze dan. Juist!! Leuke besteding van een dag....

Zondag om 15.40uur vlieg ik dan weer richting Kuala Lumpur. Hoop dat ik het dit keer beter tref als m'n vriendinnetje Rachelle. Die had het geluk dat er wat mis was met het vliegtuig en daardoor een hoop vertraging op liep. Doordat het aansluitende vliegtuig zo vriendelijk was kon ze toch meteen door vliegen naar Amsterdam, was het dan wel zonder bagage. Ik hoop dus zoals jullie snappen op een ander senario!!

Op naar Sinterklaas!!! Raar, want ik was van de week een wandeling aan het maken toen ik langs een huis liep waar ze buiten de kerstboom aan het opzetten waren en van die rare opblaas dieren en kerstmannen. Het was echt kei warm buiten. Dus dat je daar zin in had. Toen vertelde iemand bij m'n hostel, ja kerst vieren we op het strand. Ik zei toen en wij bij de kachel....

Vind het fijn om straks iedereen weer te zin en spreken. Maar ga alles hier toch ook wel ontzettend missen. De mensen zijn super relaxed, de meeste tijd van de reis heeft de zon geschenen en om maar niet te spreken over alle glutenvrije lekkernijen die ik ben tegen gekomen....

Lieve mensen tot heel snel,
Dikke kus van mij

  • 02 December 2011 - 06:44

    Laurien :


    Geniet nog ff , zien je snel genoeg weer op ok 16!!
    Veilige terug reis.
    Lfs

  • 02 December 2011 - 23:01

    Ilse Moonen:

    Dank Laurien,
    OK 16 dat is lang geleden. Begin m te missen ;-)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn reizen

Recente Reisverslagen:

02 December 2011

Aan al het moois komt een einde!!

26 November 2011

Bye bye Byron

23 November 2011

Off we go again

20 November 2011

Darwin

14 November 2011

The Ghan
Ilse

Actief sinds 10 Feb. 2010
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 8687

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2016 - 04 November 2016

Madagaskar

03 Oktober 2015 - 29 Oktober 2015

Vietnam en Combodja

26 September 2014 - 20 Oktober 2014

China

06 Oktober 2013 - 25 Oktober 2013

Peru en Bolivia

22 September 2012 - 22 Oktober 2012

Australië

16 Oktober 2011 - 05 December 2011

Mijn reizen

Landen bezocht: