Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Ilse Moonen - WaarBenJij.nu Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Ilse Moonen - WaarBenJij.nu

Darwin

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

20 November 2011 | Australië, Darwin

Hi allemaal,

Hier ff een update.
Ben dus in Darwin, vandaag is alweer mijn laatste dag hier. Ga maar beetje de toerist uithangen, enige ndadeel is dat het nu al heel erg warm is. Maar verder hoor je mij niet klagen over het weer.

Ben de afgelopen dagen in Darwin geweest na m'n trip met the Ghan, moest echt eel ff bijkomen. Bijna alle dagen vroeg op staan met de tour en slapen in de trein was natuurlijk ook niet helemaal top! 2 dagen lekker niks gedaan beetje bij het zwembad gelegen en boekje gelegen. Dag naar Litchfield geweest, hele mooie watervallen gezien. Helaas die dag weg geregend en omdat de voorspelling niet al te best waren maar geen trip naar Kakadu geboekt. Nu beetje spijt van want sinds dien heeft de zon alleen maar geschenen.

Ga het hier bij laten. Stap morgen op het vlegtuig terug naar Sydney om vervolgens 2 dagen later naar Byron Bay te vliegen. Hou mezelf lekker bezig..

Fijn weekend voor iedereen daar...
Kus

• 20 November 2011 - 10:01

Pap En Mam:

Ha muis
    Hebben je net gebeld was fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Nog 2 weken en dan zit je tour er weer op wat is dat snel gegaan zeg!!!!
    Hele fijne vlucht morgen en maak er iets moois van daar in Sydney en alles wat je nog gaat ondernemen!!!!
    Liefs en xxx pap en mam

• 20 November 2011 - 15:30

Erik Marianne Thijme:

Hallo Ilse

Erg leuk om alle verhalen te lezen en ook regelmatig de updates van je moeder te horen. Geniet er van, voor je het weet zit je weer in het natte en koude Nederland : (
    Groetjes Erik, Marianne en Thijmen