Bye bye Byron - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Ilse Moonen - WaarBenJij.nu Bye bye Byron - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Ilse Moonen - WaarBenJij.nu

Bye bye Byron

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

26 November 2011 | Australië, Byron Bay

G'day,

Dit is mijn laatste dag in Byron alweer. Jammer hoor! Hele leuk plek om te zijn, mensen zijn super relaxed. Enige min punt en dan ook heel groot min punt. Het weer, het is natuurlijk lekker warm maar zo veel regen dat wil je niet weten. Ik had het nl helemaal bedacht 3 dagen geleden toen ik hier aankwam. Ik zou gaan ski diven van 14.000 ft. De eerste dag ging dit niet door te slecht weer, uitgesteld naar gister. Werd ik gister om 7uur uit m'n bed gebeld dat het nog steeds niet zeker was of het door zou gaan. Maar om 8 uur zouden we bellen. Gebeld nog steeds niet goed genoeg. Uiteindelijk, je voelt m vast aankomen, ging het hele feest niet door. Ik zwaar teleurgesteld. Nu moet ik maar een andere plek op de wereld zoeken om dit te kunnen doen.

Toen dacht ik ga een digeridoe maken, toen bleek in eens dat die man die dit doet juist die dag niet te doen. Heb er toen maar een gekocht! Weer iets om mee te dragen en heb nog niet genoeg tassen zeg maar....
Heb ook nog ff op het strand van Byron Bay gelegen maar het begon harder te waaien en natuurlijk te druppelen. Vanacht heeft het hier niet normaal gestort een echte tropsche storm. Zeik nat werd je ervan.

Ik ga vandaag weer een stukje verder richting Sydney. De nachtbus naar New Castle dit keer. Maar helaas het einde komt nu toch echt inzicht!!

Nou lieve mensen ik ga het hierbij laten. En wie weet tot.....

Kus x

• 27 November 2011 - 11:08

Kim:

Hey Lieverd,
    balen zeg dat het sky-diven niet door kon gaan ivm slecht weer. Dat betekend inderdaad dat je het ergens anders op deze wereldbol nog een keer moet doen. Is ook niet erg.

Hahaha heb jij weer. Net die dag als jij een digeridoe wil maken doet die man het niet. Ach kopen kan ook.

Geniet nog van de laatste dagen Down Under.
    Liefs XXX

• 30 November 2011 - 14:04

Rita:

Hoi Ilse, nou het einde is inderdaad in zicht, maar zo te lezen heb je het fantastisch gehad, ik ben benieuwd naar je foto's, ik wens je alvast een hele goede reis naar onze kleine landje!! tot gauw, veel lieve groetjes van je auntie