Off we go again - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilse Moonen - WaarBenJij.nu Off we go again - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilse Moonen - WaarBenJij.nu

Off we go again

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

23 November 2011 | Australië, Sydney

G'day,

Het is vreselijk k** weer hier. Doet me aan Nederland denken. Had inDrwin een paraplu gekocht en deze komt helaas nu goed van pas. Maar goed!! Gaat de vakantiepret niet bederven. Was voor 2 dagen in Sydney. Wat een stad!! Meteen bekend al is het een tijdelijke tussenstop. Net uitgechecked ga straks naar het vliegveld om naar Byron Bay te vliegen. Kon gelukkig wat zooi in het hostel achterlaten, scheelt een hoop gesleep met zware tassen!!
Voor die tijd nog mooi ff de tijd om weer eens te proberen om wat foto's hier te krijgen.

Nou lieve mensen. De tijd vliegt. Het gevoel wordt nu een beetje dubbel. Wil nog helemaal niet naar huis maar begin iedereen wel een klein beetje te missen nu.

Tot snel.
Dikke kus

• 23 November 2011 - 18:33

Pap En Mam:

Ha muis
    Vanuit Den Bosch even een reactie jammer van dat k..weer hoop dat het morgen beter is vliegt net zo fijn en het zicht is beter.
    Zijn wel benieuwd naar al je foto's.
    Goed hoor dat je wat spullen in Sydney achter kunt laten is beter voor je rug namelijk!!!
    Tot sms!!!!
    xxx pap en mam