Eerste bericht... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilse Moonen - WaarBenJij.nu Eerste bericht... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilse Moonen - WaarBenJij.nu

Eerste bericht...

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

18 Oktober 2011 | Australië, Sydney

He everybody,

Hier even een berichtje uit Sydney.
Na een hele lang vlucht goed aangekomen om het vliegveld. Daar verwachten wij iemand die ons zou komen ophalen. NOT!! Foutje van de dame van Kilroy... Dus maar een taxi genomen. Onderweg rijles gehad van de chauffeur. Handig als wij zelf auto gaan rijden.

Vandaag rond gelopen door Sydney. Wat een stad. Het Opera huis gezien. Indrukwekkend. Als dit wat zegt over alles wat wij deze reis nog gaan zien en meemaken!! Heerlijk een wijntje gedronken in de haven. Genieten in het zonnetje... Van die prijzen zullen wij niet dronken worden ;)!!
Tripje naar de Blue Mountains geboekt. En de eerste busreis staat ook al vast.

Verder is Wake Up hostel een leuke en gezellige plek.
Ga het hier bij laten. Op zoek naar een restaurantje waar we gluten vrij kunnen eten.

Tot de volgende,
xx

• 18 Oktober 2011 - 11:14

Kim:

Hey Meis,
    aangekomen Down Under! Het zal vast wel gelukt zijn met het glutenvrij eten of niet? Wel jammer dat het ophalen niet helemaal goed verlopen was, maar ach nu hebben jullie alvast wat instructie gekregen voor het autorijden.

Geniet ervan.
    XXX

• 18 Oktober 2011 - 16:25

Pap En Mam:

Je eerste reisverslag gelezen.
    Je Engels is ook perfect want wij konden het lezen!!
    Helemaal goed lekker wijntje neem er maar een van ons!! Proost!!!!
    Fijn dat de eerste indruk al oké is dat zegt al genoeg.
    Geniet van alles en natuurlijk van de zon die is hier ver te zoeken.
    Liefs en kus van pap en mam

• 19 Oktober 2011 - 10:53

Rita:

Nou meid, geniet ervan en ik zal regelmatig je blog bekijken waar je allemaal uithangt!! veel groetjes, tante rita