Het is zover!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ilse Moonen - WaarBenJij.nu Het is zover!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ilse Moonen - WaarBenJij.nu

Het is zover!!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

15 Oktober 2011 | Nederland, Utrecht

Hè allemaal,

Morgen is het eindelijk zover!! Om 12uur vliegen we naar Kuala Lumpur.
Vandaag begon het avontuur al een beetje met het inpakken van mijn backpack. Als je dat nog nooit gedaan hebt is het best lastig een keuze maken wat neem ik wel en wat neem ik niet mee.... Gelukkig was daar ons mam om mij tijdens m'n frustratie te helpen ;-).
Inchecken wilde ook al niet lukken. In deze strijd is ook mijn laptop overleden :-(... Dank aan mijn buurman zo kon ik toch inchecken en printen.
En er is ook nog de Iphone met het internet!!

Lieve mensen, ik zal jullie best missen. Maar deze reis wordt een hele ervaring!!

Dikke kus

• 15 Oktober 2011 - 19:29

Anneloes:

Hoi Ilse,
    Ik wens je heel veel plezier toe down under!! Ben zeker wel jaloers!! Geniet van alle mooie momenten.
    Groetjes Anneloes

• 16 Oktober 2011 - 09:03

Pap En Mam:

Morge Muis
    Vanmorgen je sms ontvangen nu maar wachten tot jullie in Australie arriveren!
    Slaap ze in het vliegtuig en we horen je morgen oke!!
    Goede reis en geniet van alles wat er gaat komen!!
    Kus Pap en Mam

• 16 Oktober 2011 - 09:07

Kim:

Hey Meis,
    Ja nog een klein uurtje en dan gaat de reis beginnen. Wel fijn dat je moeder geholpen heeft met inpakken van je backpack. Balen van je laptop! Maar ja die heb je de komende weken toch niet nodig.
    Geniet ervan en ik hoor het wel als je morgen gearriveerd bent. Heel veel plezier.
    XXX

• 17 Oktober 2011 - 18:28

Marieke H:

nogmaals heel veel plezier en ik ben benieuwd naar je eerste spannende avonturen!
    liefs marieke