Here we are!! - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Ilse Moonen - WaarBenJij.nu Here we are!! - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Ilse Moonen - WaarBenJij.nu

Here we are!!

Blijf op de hoogte en volg Ilse

04 Oktober 2015 | Vietnam, Xóm Pho

Hallo!!

Even een samenvatting van vandaag, ook geschreven over de gehele dag ;-).
Nou daar zitten we dan!! Chantal en ik zijn er helemaal klaar voor. Vietnam here we come!! Papa heeft me vanmorgen naar Schiphol gebracht. Daar samen met Chantal onze koffers ingecheckt allebei netjes onder de 30kg gebleven... De komende 12 uur zijn we onderweg naar Kuala Lumper! Om van daar door te vliegen naar Hanoi... Het is inmiddels 11.30uur en we gaan zo de vlucht in. Op naar onze wel verdiende vakantie!
Helaas het werd vertrekken met 1,5uur vertraging. De vlucht was prima, glutenvrij eten was netjes geregeld. Uiteindelijk hoefde we op Kuala Lumpur minder lang te wachten. We moesten met de "trein" naar de andere vertrekhal en 9.45 vertrokken we dan richting Hanoi toch weer 2100km verder.
Visum en paspoortcontrole ging vlot en werden door een privé chauffeur naar ons hotel gebracht. Nu opfrissen en lekker de stad ontdekken!
We hebben door de stad geslenterd met een bezoek aan een museum, was ach wat zal ik zeggen niet boeiend en het laatste deel hebben we niet gezien om dat het dicht ging. Ons eerste drankje op een Vietnamees terras gedaan met live muziek op de de achtergrond..
We hebben heerlijk gegeten bij Qaun Bia Minh! Met een hele slechte rode wijn... Bog een rondje over de night market gedaan. En dan toch maar terug naar ons hotel om wat te slapen...

Tot later!
x

• 04 Oktober 2015 - 18:01

Mam Pap:

Ha Ilse
    Nou het grote avontuur is begonnen klinkt tot nu toe erg goed!
    Jammer dat je vertraging had op schiphol maar ja zo gaan die dingen het kan alleen maar beter gaan moet je maar denken.
    Geniet van deze fantastische reis en we horen elkaar snel weer1
    Groetjes en een kus van pap en mam